top of page
CApl_LOGO-02.png

"Connecting Audiences" - magazyn dla profesjonalistów w kulturze - tworzymy we współpracy z międzynarodowym zespołem partnerów.

Wydawcami polskiej edycji są Regionalne Obserwatorium Kultury UAM w Poznaniu i NU Foundation. 

Więcej informacji o magazynie oraz dotychczas wydane numery można znaleźć na stronie:

www.connectingaudiences.pl

Jak pobrać magazyn?

 

Aby pobrać magazyn wypełnij formularz znajdujący się na stronie connectingaudiences.pl. Na podany przez Ciebie adres e-mail w ciągu kilku minut wyślemy wybrane wydanie "Connecting Audiences Polska". Jeżeli nie otrzymasz od nas wiadomości lub natrafisz na inne problemy, sprawdź folder ze spamem lub skontaktuj się z nami pisząc na adres mikolaj@nufoundation.pl

CA PL clean cover
CAPL_VOL2_OKLADKA_V1.jpg

Idea Connecting Audiences International

Connecting Audiences International to think-tank specjalizujący się w zarządzaniu kulturą i rozwoju publiczności, który został utworzony w 2020 roku w duchu współpracy i rozwoju przez europejskich i latynoamerykańskich specjalistów i badaczy.

 

Nasza współpraca ma na celu zwiększenie transferu wiedzy w Europie i Ameryce Łacińskiej poprzez ułatwienie dostępu do najlepszych artykułów, praktyk, studiów przypadku, odniesień i międzynarodowych zasobów, dotyczących relacji między organizacjami kulturalnymi, społeczeństwem i środowiskiem.

Connecting Audiences International jest interdyscyplinarną i międzynarodową przestrzenią debaty i refleksji. W duchu odkrywania i współpracy badamy, dyskutujemy i upowszechniamy praktyki, które stawiają publiczność w centrum działań kulturalnych. Tworzymy platformę wymiany doświadczeń, rozmawiamy o zarządzaniu, marketingu, audience development oraz poszukujemy efektywnych rozwiązań dla kultury w dzisiejszej rzeczywistości.

Zespół redakcyjny "Connecting Audiences Polska"

Pierwsze wydanie magazynu zostało opracowane i zredagowane przez zespół redakcyjny w składzie:
dr Piotr Firych, Mikołaj Maciejewski, dr Marcin Poprawski, dr Agata Wittchen-Barełkowska.

PF 400x400.jpg
IMG_6511.jpg
Agata Wittchen Barelkowska www.JPG

Międzynarodowy zespół partnerów

Connecting Audiences International tworzą: ASIMÉTRICA (Hiszpania), Center For Kunst og Interkultur (Dania), Mapa das Ideias (Portugalia), Melting Pro (Włochy), NU Foundation (Polska), Regionalne Obserwatorium Kultury UAM (Polska) oraz Javier Ibacache (Chile).

loko-web-ok.png
Zrzut ekranu 2020-07-8 o 12.51.42.png
partner-adeste-MELTINGPRO.png
partner-adeste-MAPA-DAS-IDEIAS.png
CKI logo sort.jpg

Wydanie magazynu "Connecting Audiences Polska"
sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania.

LOGO_POZnan_CMYK_JPEG.jpg

Partnerem drugiego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska"
jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

logo_psmm_rgb_0-1.png
bottom of page