Connecting Audiences Polska

Wiosną 2020 roku dołączyliśmy do międzynarodowej rodziny tworzącej Connecting Audiences - magazyn
dla profesjonalistów w kulturze. Czas pandemii i zatrzymania był dla nas okazją do rozmów i przemyśleń dotyczących relacji w kulturze.

We współpracy z partnerami z Asimetrica (Hiszpania), CKI Kunst Og Interkultur (Dania), Mapa das Ideias (Portugalia) i Melting Pro (Włochy) przygotowujemy pierwszy polski numer magazynu, który ukaże się jesienią. Będzie można bezpłatnie pobrać go z naszej strony.

Chcemy rozmawiać o zarządzaniu, marketingu, audience development
i tworzyć platformę wymiany doświadczeń oraz poszukiwać efektywnych rozwiązań
dla kultury w dzisiejszej rzeczywistości.

Credo międzynarodowego konsorcjum wydawców magazynu Connecting
Audiences brzmi  Transnational conversations on placing people at the
heart of cultural life
. W pierwszym numerze magazynu będziemy zastanawiać się nad tym, jakie zmiany zachodzą w relacjach pomiędzy ludźmi, miejscami i kulturą.

 

Polskimi wydawcami magazynu są:
NU Foundation i Regionalne Obserwatorium Kultury UAM.

Zespół redakcyjny

PF 400x400.jpg

Partnerzy

Zrzut ekranu 2020-07-8 o 12.51.42.png
loko-web-ok.png
partner-adeste-MELTINGPRO.png
107329454_694268904489183_26956727968980
CKI logo sort.jpg
© 2017 NU Foundation
 
Wierzbowa 5/32, 61-853 Poznań
office@nufoundation.pl