"Connecting Audiences Polska"
Zapraszamy do lektury drugiego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska".
Znajdziecie w nim treści, które mogą być inspiracją do przemyślenia zmian w relacjach – ludzi, miejsc i kultury we współczesnej rzeczywistości.
"Connecting Audiences" - magazyn dla profesjonalistów w kulturze - tworzymy we współpracy z międzynarodowym zespołem partnerów. Wydawcami polskiej edycji są Regionalne Obserwatorium Kultury UAM w Poznaniu i NU Foundation.
Jak pobrać magazyn?
Aby pobrać magazyn wypełnij poniższy formularz. Na podany przez Ciebie adres e-mail w ciągu kilku minut wyślemy pierwsze wydanie "Connecting Audiences Polska". Jeżeli nie otrzymasz od nas wiadomości lub natrafisz na inne problemy, sprawdź folder ze spamem lub skontaktuj się z nami pisząc na adres mikolaj@nufoundation.pl.
Zespół redakcyjny "Connecting Audiences Polska"
Pierwsze wydanie magazynu zostało opracowane i zredagowane przez zespół redakcyjny w składzie:
dr Piotr Firych, Mikołaj Maciejewski, dr Marcin Poprawski, dr Agata Wittchen-Barełkowska.
Koordynator wydania: Mikołaj Maciejewski
Współpraca: Jolanta Starzak, Dawid Strębicki, Kate Usher
Tłumaczenie: Mikołaj Buczak, Dorota Kwinta, Mikołaj Maciejewski
Korekta: Anula Wawrzyniak
Projekt magazynu: Jesús Rodero
Projekt okładki: Javier Ruiz
Skład i opracowanie graficzne: Minimum Studio
Wydawcy: NU Foundation i Regionalne Obserwatorium Kultury UAM
ISSN: 2719-7247
Idea Connecting Audiences International
Connecting Audiences International to think-tank specjalizujący się w zarządzaniu kulturą i rozwoju publiczności, który został utworzony w 2020 roku w duchu współpracy i rozwoju przez europejskich i latynoamerykańskich specjalistów i badaczy.
Nasza współpraca ma na celu zwiększenie transferu wiedzy w Europie i Ameryce Łacińskiej poprzez ułatwienie dostępu do najlepszych artykułów, praktyk, studiów przypadku, odniesień i międzynarodowych zasobów, dotyczących relacji między organizacjami kulturalnymi, społeczeństwem i środowiskiem.
Connecting Audiences International jest interdyscyplinarną i międzynarodową przestrzenią debaty i refleksji. W duchu odkrywania i współpracy badamy, dyskutujemy i upowszechniamy praktyki, które stawiają publiczność w centrum działań kulturalnych. Tworzymy platformę wymiany doświadczeń, rozmawiamy o zarządzaniu, marketingu, audience development oraz poszukujemy efektywnych rozwiązań dla kultury w dzisiejszej rzeczywistości.
Wydanie pierwszego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska"
sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania.
Open call
Ogłaszamy otwarty nabór tekstów do drugiego numeru magazynu „Connecting Audiences Polska”, którego wydawcami są NU Foundation i Regionalne Obserwatorium Kultury UAM w Poznaniu.
Tematem przewodnim numeru będą partnerstwa w kulturze. Szukamy tekstów w atrakcyjny i wyczerpujący sposób opisujących działania, w których decydującą rolę odegrała siła synergii. Teksty mogą, ale nie muszą, uwzględniać kontekst walki z pandemią. Czekamy na teksty mające charakter:
-
studiów przypadków,
-
opisów dobrych praktyk,
-
prezentacji badań.
Pod uwagę będą brane wyłącznie teksty, które nigdy wcześniej nie były publikowane. Zależy nam, żeby prezentowały one nie tylko same zjawiska, ale zawierały również wnioski możliwe do zastosowania w praktyce przez profesjonalistów w kulturze.
Aby wziąć udział w naborze należy zapoznać się z regulaminem i wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Zgłoszenie należy przesłać do 29.01.2021 r. (do godziny 23.59)
Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja składająca się z członków zespołu redakcyjnego „Connecting Audiences Polska” wybierze do współpracy od jednego do trzech autorów. Teksty gotowe do publikacji należy przesłać do 28.02.2021 r.
Autorzy tekstów opublikowanych w drugim numerze polskiej edycji magazynu otrzymają wynagrodzenie w wysokości 300,00 zł brutto (trzysta złotych brutto).
Zachęcamy do dołączenia do grona autorów „Connecting Audiences Polska” i współtworzenia pierwszego w Polsce magazynu dla profesjonalistów kultury.