top of page
pobranie CAPL
CApl_LOGO-02.png

"Connecting Audiences Polska"

Zapraszamy do lektury drugiego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska". 

Znajdziecie w nim treści, które mogą być inspiracją do przemyślenia zmian w relacjach – ludzi, miejsc i kultury we współczesnej rzeczywistości. 

"Connecting Audiences" - magazyn dla profesjonalistów w kulturze - tworzymy we współpracy z międzynarodowym zespołem partnerów. Wydawcami polskiej edycji są Regionalne Obserwatorium Kultury UAM w Poznaniu i NU Foundation. 

Jak pobrać magazyn?

 

Aby pobrać magazyn wypełnij poniższy formularz. Na podany przez Ciebie adres e-mail w ciągu kilku minut wyślemy pierwsze wydanie "Connecting Audiences Polska". Jeżeli nie otrzymasz od nas wiadomości lub natrafisz na inne problemy, sprawdź folder ze spamem lub skontaktuj się z nami pisząc na adres mikolaj@nufoundation.pl

CA Polska 3 (working image).jpg

Zespół redakcyjny "Connecting Audiences Polska"

Pierwsze wydanie magazynu zostało opracowane i zredagowane przez zespół redakcyjny w składzie:
dr Piotr Firych, Mikołaj Maciejewski, dr Marcin Poprawski, dr Agata Wittchen-Barełkowska.

PF 400x400.jpg
IMG_6511.jpg
IMG_6777.jpg

Koordynator wydania: Mikołaj Maciejewski

Współpraca: Jolanta Starzak, Dawid Strębicki, Kate Usher

Tłumaczenie: Mikołaj Buczak, Dorota Kwinta, Mikołaj Maciejewski

Korekta: Anula Wawrzyniak

Projekt magazynu: Jesús Rodero

Projekt okładki: Javier Ruiz

Skład i opracowanie graficzne: Minimum Studio
Wydawcy: NU Foundation i Regionalne Obserwatorium Kultury UAM
ISSN: 2719-7247

Idea Connecting Audiences International

Connecting Audiences International to think-tank specjalizujący się w zarządzaniu kulturą i rozwoju publiczności, który został utworzony w 2020 roku w duchu współpracy i rozwoju przez europejskich i latynoamerykańskich specjalistów i badaczy.

 

Nasza współpraca ma na celu zwiększenie transferu wiedzy w Europie i Ameryce Łacińskiej poprzez ułatwienie dostępu do najlepszych artykułów, praktyk, studiów przypadku, odniesień i międzynarodowych zasobów, dotyczących relacji między organizacjami kulturalnymi, społeczeństwem i środowiskiem.

Connecting Audiences International jest interdyscyplinarną i międzynarodową przestrzenią debaty i refleksji. W duchu odkrywania i współpracy badamy, dyskutujemy i upowszechniamy praktyki, które stawiają publiczność w centrum działań kulturalnych. Tworzymy platformę wymiany doświadczeń, rozmawiamy o zarządzaniu, marketingu, audience development oraz poszukujemy efektywnych rozwiązań dla kultury w dzisiejszej rzeczywistości.

Międzynarodowy zespół partnerów

Connecting Audiences International tworzą: ASIMÉTRICA (Hiszpania), Center For Kunst og Interkultur (Dania), Mapa das Ideias (Portugalia), Melting Pro (Włochy), NU Foundation (Polska), Regionalne Obserwatorium Kultury UAM (Polska) oraz Javier Ibacache (Chile).

loko-web-ok.png
Zrzut ekranu 2020-07-8 o 12.51.42.png
partner-adeste-MELTINGPRO.png
partner-adeste-MAPA-DAS-IDEIAS.png
CKI logo sort.jpg

Wydanie pierwszego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska"
sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania.

LOGO_POZnan_CMYK_JPEG.jpg
open call
Partnerstwa w kulturze (1).jpg

Open call 

Ogłaszamy otwarty nabór tekstów do drugiego numeru magazynu „Connecting Audiences Polska”, którego wydawcami są NU Foundation i Regionalne Obserwatorium Kultury UAM w Poznaniu. 

 

Tematem przewodnim numeru będą partnerstwa w kulturze. Szukamy tekstów w atrakcyjny i wyczerpujący sposób opisujących działania, w których decydującą rolę odegrała siła synergii. Teksty mogą, ale nie muszą, uwzględniać kontekst walki z pandemią.  Czekamy na teksty mające charakter:

  • studiów przypadków,

  • opisów dobrych praktyk,

  • prezentacji badań

 

Pod uwagę będą brane wyłącznie teksty, które nigdy wcześniej nie były publikowane. Zależy nam, żeby prezentowały one nie tylko same zjawiska, ale zawierały również wnioski możliwe do zastosowania w praktyce przez profesjonalistów w kulturze. 

 

Aby wziąć udział w naborze należy zapoznać się z regulaminem i wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Zgłoszenie należy przesłać do 29.01.2021 r. (do godziny 23.59)

Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja składająca się z członków zespołu redakcyjnego „Connecting Audiences Polska” wybierze do współpracy od jednego do trzech autorów. Teksty gotowe do publikacji należy przesłać do 28.02.2021 r.

 

Autorzy tekstów opublikowanych w drugim numerze polskiej edycji magazynu otrzymają wynagrodzenie w wysokości 300,00 zł brutto (trzysta złotych brutto). 

 

Zachęcamy do dołączenia do grona autorów „Connecting Audiences Polska” i współtworzenia pierwszego w Polsce magazynu dla profesjonalistów kultury.

bottom of page