Tworzymy strategię komunikacyjną nowej marki dla CTK Trakt w Poznaniu, 25.05-3.08.2020

Czas pandemii dla wielu instytucji oznaczał konieczność zatrzymania i zmian w funkcjonowaniu. Niektóre postanowiły go poświęcić na planowanie działań i budowanie strategii na przyszłość.

 

Dla CTK Trakt w Poznaniu opracowujemy strategię komunikacyjną nowej marki produktowej z zakresu działalności wystawienniczej. W czerwcu przeprowadziliśmy warsztaty, podczas których rozmawialiśmy o wartościach związanych ze współczesną interpretacją dziedzictwa, opracowaliśmy misję i wizję nowej marki.

 

 

Aktualnie przeprowadzamy badania na potrzeby kolejnego etapu prac nad strategią. Zachęcamy do wypełnienia ankiety, dzięki której opracujemy strategię komunikacji w odpowiedzi na potrzeby odbiorców.

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

© 2017 NU Foundation
 
Wierzbowa 5/32, 61-853 Poznań
office@nufoundation.pl