top of page

Drugi numer "Connecting Audiences Polska", Poznań, 14.05.2021

  • Zdjęcie autora: NU Foundation
    NU Foundation
  • 13 maj 2021
  • 1 minut(y) czytania

Oddaliśmy w ręce czytelników drugi numer "Connecting Audiences Polska"! Tym razem piszemy o partnerstwach i sile synergii w kulturze. Podczas pracy nad tym numerem dane nam było uczucie, że zbudowane przez lata relacje są silniejsze niż pandemiczne okoliczności. Siła synergii to my!


W skład zespołu redakcyjnego polskiej edycji magazynu wchodzą: dr Piotr Firych, Mikołaj Maciejewski, dr Marcin Poprawski i dr Agata Wittchen-Barełkowska.



Wydanie drugiego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska"

sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania. #poznańwspiera


Drugi numer magazynu można bezpłatnie pobrać ze strony: https://www.connectingaudiences.pl/



留言



© NU Foundation
 
bottom of page