Drugi numer "Connecting Audiences Polska", Poznań, 14.05.2021

Oddaliśmy w ręce czytelników drugi numer "Connecting Audiences Polska"! Tym razem piszemy o partnerstwach i sile synergii w kulturze. Podczas pracy nad tym numerem dane nam było uczucie, że zbudowane przez lata relacje są silniejsze niż pandemiczne okoliczności. Siła synergii to my!


W skład zespołu redakcyjnego polskiej edycji magazynu wchodzą: dr Piotr Firych, Mikołaj Maciejewski, dr Marcin Poprawski i dr Agata Wittchen-Barełkowska.


Connecting Audiences International tworzą: ASIMÉTRICA (Hiszpania), Center For Kunst og Interkultur (Dania), Mapa das Ideias (Portugalia), Melting Pro (Włochy), NU Foundation (Polska), Regionalne Obserwatorium Kultury UAM (Polska) oraz Javier Ibacache (Chile).


Wydanie drugiego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska"

sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania. #poznańwspiera


Drugi numer magazynu można bezpłatnie pobrać ze strony: https://www.connectingaudiences.pl/