Opracowanie strategii komunikacji dla nowej marki CTK Trakt, Poznań, 16.08.2020
Od czerwca do sierpnia 2020 pracowaliśmy nad strategią nowej marki produktowej CTK Trakt w Poznaniu. Zorganizowaliśmy warsztaty z zespołem instytucji, podczas których określiliśmy misję, wizję i wartości powstającej marki. Rozmawialiśmy o wartościach związanych ze współczesną interpretacją dziedzictwa.
Przeprowadziliśmy również badania ankietowe, podczas których ponad sto osób zaangażowało się we współtworzenie nowej marki. Dzięki temu powstała strategia, uwzględniająca potrzeby potencjalnych odbiorców.
Opracowaliśmy też wytyczne do komunikacji wizualnej oraz komunikacji współistnienia nowej marki produktowej z marką parasolową oraz innymi markami produktowymi CTK Trakt. Nasza współpraca z CTK Trakt wpisała się w szersze działania związana z rebrandingiem instytucji i powstaniem Poznańskiego Centrum Dziedzictwa.
Więcej informacji o działaniach PCD i nowej marki - Galerii Śluza:
Comments