"Connecting Audiences Polska"

Zapraszamy do lektury pierwszego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska". 

Znajdziecie w nim treści, które mogą być inspiracją do przemyślenia zmian w relacjach – ludzi, miejsc i kultury we współczesnej rzeczywistości. 

"Connecting Audiences" - magazyn dla profesjonalistów w kulturze - tworzymy we współpracy z międzynarodowym zespołem partnerów. Wydawcami polskiej edycji są Regionalne Obserwatorium Kultury UAM w Poznaniu i NU Foundation. 

Jak pobrać magazyn?

 

Aby pobrać magazyn wypełnij poniższy formularz. Na podany przez Ciebie adres e-mail w ciągu kilku minut wyślemy pierwsze wydanie "Connecting Audiences Polska". Jeżeli nie otrzymasz od nas wiadomości lub natrafisz na inne problemy, sprawdź folder ze spamem lub skontaktuj się z nami pisząc na adres mikolaj@nufoundation.pl

arrow&v

Zespół redakcyjny "Connecting Audiences Polska"

Pierwsze wydanie magazynu zostało opracowane i zredagowane przez zespół redakcyjny w składzie:
dr Piotr Firych, Mikołaj Maciejewski, dr Marcin Poprawski, dr Agata Wittchen-Barełkowska.

PF 400x400.jpg

Koordynator wydania: Mikołaj Maciejewski

Współpraca: Jolanta Starzak, Dawid Strębicki, Kate Usher

Tłumaczenie: Mikołaj Buczak, Dorota Kwinta, Mikołaj Maciejewski

Korekta: Anula Wawrzyniak

Projekt magazynu: Jesús Rodero

Projekt okładki: Javier Ruiz

Skład i opracowanie graficzne: Minimum Studio
Wydawcy: NU Foundation i Regionalne Obserwatorium Kultury UAM
ISSN: 2719-7247

Idea Connecting Audiences International

Connecting Audiences International to think-tank specjalizujący się w zarządzaniu kulturą i rozwoju publiczności, który został utworzony w 2020 roku w duchu współpracy i rozwoju przez europejskich i latynoamerykańskich specjalistów i badaczy.

 

Nasza współpraca ma na celu zwiększenie transferu wiedzy w Europie i Ameryce Łacińskiej poprzez ułatwienie dostępu do najlepszych artykułów, praktyk, studiów przypadku, odniesień i międzynarodowych zasobów, dotyczących relacji między organizacjami kulturalnymi, społeczeństwem i środowiskiem.

Connecting Audiences International jest interdyscyplinarną i międzynarodową przestrzenią debaty i refleksji. W duchu odkrywania i współpracy badamy, dyskutujemy i upowszechniamy praktyki, które stawiają publiczność w centrum działań kulturalnych. Tworzymy platformę wymiany doświadczeń, rozmawiamy o zarządzaniu, marketingu, audience development oraz poszukujemy efektywnych rozwiązań dla kultury w dzisiejszej rzeczywistości.

Międzynarodowy zespół partnerów

Connecting Audiences International tworzą: ASIMÉTRICA (Hiszpania), Center For Kunst og Interkultur (Dania), Mapa das Ideias (Portugalia), Melting Pro (Włochy), NU Foundation (Polska), Regionalne Obserwatorium Kultury UAM (Polska) oraz Javier Ibacache (Chile).

loko-web-ok.png

Wydanie pierwszego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska"
sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania.

© 2017 NU Foundation
 
Wierzbowa 5/32, 61-853 Poznań
office@nufoundation.pl