.jpg)
Open call
Ogłaszamy otwarty nabór tekstów do drugiego numeru magazynu „Connecting Audiences Polska”, którego wydawcami są NU Foundation i Regionalne Obserwatorium Kultury UAM w Poznaniu.
Tematem przewodnim numeru będą partnerstwa w kulturze. Szukamy tekstów w atrakcyjny i wyczerpujący sposób opisujących działania, w których decydującą rolę odegrała siła synergii. Teksty mogą, ale nie muszą, uwzględniać kontekst walki z pandemią. Czekamy na teksty mające charakter:
-
studiów przypadków,
-
opisów dobrych praktyk,
-
prezentacji badań.
Pod uwagę będą brane wyłącznie teksty, które nigdy wcześniej nie były publikowane. Zależy nam, żeby prezentowały one nie tylko same zjawiska, ale zawierały również wnioski możliwe do zastosowania w praktyce przez profesjonalistów w kulturze.
Aby wziąć udział w naborze należy zapoznać się z regulaminem i wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Zgłoszenie należy przesłać do 29.01.2021 r. (do godziny 23.59)
Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja składająca się z członków zespołu redakcyjnego „Connecting Audiences Polska” wybierze do współpracy od jednego do trzech autorów. Teksty gotowe do publikacji należy przesłać do 28.02.2021 r.
Autorzy tekstów opublikowanych w drugim numerze polskiej edycji magazynu otrzymają wynagrodzenie w wysokości 300,00 zł brutto (trzysta złotych brutto).
Zachęcamy do dołączenia do grona autorów „Connecting Audiences Polska” i współtworzenia pierwszego w Polsce magazynu dla profesjonalistów kultury.
"Connecting Audiences Polska"
Zapraszamy do lektury pierwszego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska".
Znajdziecie w nim treści, które mogą być inspiracją do przemyślenia zmian w relacjach – ludzi, miejsc i kultury we współczesnej rzeczywistości.
"Connecting Audiences" - magazyn dla profesjonalistów w kulturze - tworzymy we współpracy z międzynarodowym zespołem partnerów. Wydawcami polskiej edycji są Regionalne Obserwatorium Kultury UAM w Poznaniu i NU Foundation.
Jak pobrać magazyn?
Aby pobrać magazyn wypełnij poniższy formularz. Na podany przez Ciebie adres e-mail w ciągu kilku minut wyślemy pierwsze wydanie "Connecting Audiences Polska". Jeżeli nie otrzymasz od nas wiadomości lub natrafisz na inne problemy, sprawdź folder ze spamem lub skontaktuj się z nami pisząc na adres mikolaj@nufoundation.pl.
Zespół redakcyjny "Connecting Audiences Polska"
Pierwsze wydanie magazynu zostało opracowane i zredagowane przez zespół redakcyjny w składzie:
dr Piotr Firych, Mikołaj Maciejewski, dr Marcin Poprawski, dr Agata Wittchen-Barełkowska.
Koordynator wydania: Mikołaj Maciejewski
Współpraca: Jolanta Starzak, Dawid Strębicki, Kate Usher
Tłumaczenie: Mikołaj Buczak, Dorota Kwinta, Mikołaj Maciejewski
Korekta: Anula Wawrzyniak
Projekt magazynu: Jesús Rodero
Projekt okładki: Javier Ruiz
Skład i opracowanie graficzne: Minimum Studio
Wydawcy: NU Foundation i Regionalne Obserwatorium Kultury UAM
ISSN: 2719-7247
Idea Connecting Audiences International
Connecting Audiences International to think-tank specjalizujący się w zarządzaniu kulturą i rozwoju publiczności, który został utworzony w 2020 roku w duchu współpracy i rozwoju przez europejskich i latynoamerykańskich specjalistów i badaczy.
Nasza współpraca ma na celu zwiększenie transferu wiedzy w Europie i Ameryce Łacińskiej poprzez ułatwienie dostępu do najlepszych artykułów, praktyk, studiów przypadku, odniesień i międzynarodowych zasobów, dotyczących relacji między organizacjami kulturalnymi, społeczeństwem i środowiskiem.
Connecting Audiences International jest interdyscyplinarną i międzynarodową przestrzenią debaty i refleksji. W duchu odkrywania i współpracy badamy, dyskutujemy i upowszechniamy praktyki, które stawiają publiczność w centrum działań kulturalnych. Tworzymy platformę wymiany doświadczeń, rozmawiamy o zarządzaniu, marketingu, audience development oraz poszukujemy efektywnych rozwiązań dla kultury w dzisiejszej rzeczywistości.
Wydanie pierwszego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska"
sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania.
