
"Connecting Audiences Polska" - OPEN CALL do piątego numeru
Ogłaszamy nabór tekstów do piątego numeru magazynu „Connecting Audiences Polska”.
Tym razem tematem przewodnim numeru będzie dostępność.
Nabór jest otwarty do 18 listopada 2022. Aby wziąć udział w naborze należy zapoznać się z regulaminem
i wypełnić formularz zgłoszeniowy:
https://forms.gle/NfreTjKDLUNWBGwd8
Zapraszamy do współtworzenia magazynu!
"Connecting Audiences" - magazyn dla profesjonalistów w kulturze - tworzymy we współpracy z międzynarodowym zespołem partnerów.
Wydawcami polskiej edycji są Regionalne Obserwatorium Kultury UAM w Poznaniu i NU Foundation.
Jak pobrać magazyn?
Aby pobrać magazyn wypełnij formularz znajdujący się na stronie connectingaudiences.pl. Na podany przez Ciebie adres e-mail w ciągu kilku minut wyślemy wybrane wydanie "Connecting Audiences Polska". Jeżeli nie otrzymasz od nas wiadomości lub natrafisz na inne problemy, sprawdź folder ze spamem lub skontaktuj się z nami pisząc na adres mikolaj@nufoundation.pl.
Idea Connecting Audiences International
Connecting Audiences International to think-tank specjalizujący się w zarządzaniu kulturą i rozwoju publiczności, który został utworzony w 2020 roku w duchu współpracy i rozwoju przez europejskich i latynoamerykańskich specjalistów i badaczy.
Nasza współpraca ma na celu zwiększenie transferu wiedzy w Europie i Ameryce Łacińskiej poprzez ułatwienie dostępu do najlepszych artykułów, praktyk, studiów przypadku, odniesień i międzynarodowych zasobów, dotyczących relacji między organizacjami kulturalnymi, społeczeństwem i środowiskiem.
Connecting Audiences International jest interdyscyplinarną i międzynarodową przestrzenią debaty i refleksji. W duchu odkrywania i współpracy badamy, dyskutujemy i upowszechniamy praktyki, które stawiają publiczność w centrum działań kulturalnych. Tworzymy platformę wymiany doświadczeń, rozmawiamy o zarządzaniu, marketingu, audience development oraz poszukujemy efektywnych rozwiązań dla kultury w dzisiejszej rzeczywistości.
Zespół redakcyjny "Connecting Audiences Polska"
Pierwsze wydanie magazynu zostało opracowane i zredagowane przez zespół redakcyjny w składzie:
dr Piotr Firych, Mikołaj Maciejewski, dr Marcin Poprawski, dr Agata Wittchen-Barełkowska.
Wydanie drugiego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska"
sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Partnerem drugiego numeru magazynu "Connecting Audiences Polska"
jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
