Po-po-jutrze: Centrum Inkubowania Innowacji Społecznych
2017: Preinkubacja i Inkubacja
Kiedy w listopadzie 2016 roku dowiedzieliśmy się o Po-po-jutrze: Centrum Inkubowania Innowacji Społecznych, pomyśleliśmy, że projekt ten daje nam możliwość przekucia dotychczasowych doświadczeń
i obserwacji w interesującą propozycję edukacyjną.
Zgłosiliśmy naszą innowację związaną z uczeniem się dorosłych do pierwszego etapu Po-po-jutrze
i zostaliśmy zakwalifikowani jako jeden z 60 wniosków do etapu preinkubacji. Przez następne miesiące braliśmy udział w warsztatach i doprecyzowaliśmy naszą innowację przy wsparciu ekspertów. Nasz pomysł
i zaangażowanie zostały docenione i znaleźliśmy się w gronie 32 projektów, które otrzymały granty na inkubację.

Innowacja społeczna Balanser
W ramach etapu inkubacji pracowaliśmy nad innowacją społeczną Balanser, która dotyczy kształcenia umiejętności umożliwiających zachowanie balansu pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym (work/life balance).
Innowacja wspiera w walce z wypaleniem zawodowym grupy odbiorców, które w życiu zawodowym najczęściej pozbawione są profesjonalnej pomocy w tym zakresie: pracowników NGO, pracowników instytucji państwowych, właścicieli i pracowników małych i średnich przedsiębiorstw.
W ramach projektu opracowaliśmy model innowacji, na który składają się: metodyka, scenariusze warsztatów i narzędzia pomagające w zachowaniu work/life balance. Innowację opracowaliśmy we współpracy z ekspertami z zakresu psychologii, pracy z ciałem i edukacji kulturalnej oraz na podstawie doświadczeń uczestników etapów testowania.
2018: Balanser - zwycięska innowacja
Rada Ekspertów projektu Po-po-jutrze, podczas której zaprezentowaliśmy efekty naszej pracy, odbyła się
9 marca 2018 roku. Balanser został uznany za jeden z najciekawszych produktów powstałych podczas projektu Po-po-jutrze i został jedną z 6 nagrodzonych innowacji!
Innowację można pobrać tutaj:

2019-2020 Warsztaty dla przedsiębiorstw/instytucji/organizacji
Od 2019 roku na podstawie doświadczeń zdobytych podczas pracy nad innowacją prowadzimy warsztaty wspierające przedsiębiorców oraz organizacje w dbaniu o dobrostan pracowników i budowaniu wartości. Uczymy, jak dobrze się ze sobą komunikować w zespole, jak się nawzajem szanować, doceniać różnorodność i z zaangażowaniem wspólnie realizować wyznaczone cele.
Publikacje dotyczące Programu Balanser znalazły się m.in. w czasopismach "Poznańsk Prestiż", "Sukces po poznańsku" oraz "Simplify your life. Jak ułatwić sobie życie”. Partnerami projektu są Blow Up Hall 5050 Hotel i Centrum Konferencyjne Młyńska 12 w Poznaniu.

Organizatorami projektu są Sense Consulting i Poznański Park Naukowo-Technologiczny Fundacji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

