top of page

Sylwia Mendyk

kulturoznawca, graphic designer, współwłaściciel H7 Advertising & Marketing Agency

 

Od 20 lat zajmuje się reklamą i marketingiem. Pokonała wszystkie szczeble kariery: od juniora w małym studio do współwłaściciela agencji reklamowej. Jako graphic designer współpracowała z poznańskimi agencjami: kid&young, CGS studio i Peppermint, gdzie w 2005 roku objęła stanowisko art-directora. Szczególnie interesowały ją projekty, które swój komunikat kierowały do dzieci i młodzieży. Pracując dla agencji Peppermint była odpowiedzialna za wizerunek TUI Polska i marki Chio, a także pracę nad koncepcjami kreatywnymi dla takich firm i marek jak: Heyah, Dr Oetker, Hugo, Kompania Piwowarska, Lajkonik, Lipton, Pharmaceris, Roc i Wrigley. W 2008 roku została dyrektorem kreatywnym i zarządzającym agencji interaktywnej Wide Open.

 

Od 2011 roku jest współwłaścicielem H7 Advertising & Marketing Agency, w której pełni funkcję dyrektora operacyjnego i sprawuje nadzór nad projektami. Do klientów H7 należą duże i rozpoznawalne marki, takie jak Nivea, Lorenz, Sanitec Koło, Audi czy Lech Poznań, jak również marki z branży modowej, np. Hush Warsaw, Patricia Pepe, Bizuu. Agencję wyróżnia praca z instytucjami kultury, do których należą m.in. Teatr Muzyczny w Poznaniu, CK Zamek – Off Cinema, Estrada Poznańska – festiwale Animator i Made in Chicago, Instytut Książki.

 

W ramach współpracy z NU Foundation dzieli się wiedzą z zakresu budowania promocji i strategii komunikacji z wykorzystaniem narzędzi off i on-line oraz opiniuje strategie budowania wizerunku marki. 

bottom of page